زوج امي علمني اسواقه وناك طيزي

اسمي خلود 19سنه أمي مطلقة ومزوجه من رجل وان ساكنة معا اخي وزوجته كانت اتجسس على اخي وهو بينيك زوجته وكان ينيكها في طيزها وكسها وعندما كان ينيكها في طيزها ويقول لها كيف بتشعري وهي تقول حلو
كنت اتخيل وفي واحد بينيكني وكل يوم كنت ادلك طيزي وبعد كنت ادخل الخيار في طيزي حتا كنت ممحونه وفي يوم زارتنا امي هي وزوجها كان زوجها عدهو شاب كلمت امي ان اذهب معهم لكن امي قالت انها سوف تجلس ثلاثة أيام قالت اذهب معا عمي الي هو زوجها قالت نشوف اخوش كلمت امي خي واخي وافق جلست معا امي الى العصر جا زوجها وخذت ملابسي وذهبنا وبعد فكرت اغوي زوج امي وقالت علمني اسواقه كلمتني صديقتي هي ان زوجها كان يعلمها وتجلس في حظنه كان زوج امي محرج لكن اصريت عليه وافق جلست في حظنه وبعد حسيت زبه واقف وهو قال خلاص يا خلود قلت لا ليش عارف انك محرج من حاجه لكن وبعد خلست البالطو وكانت بسروال ناعم وجلست قلت خلاص انا بدل امي حتا ترجع وبعد نزلت اسروال ومسكت زبه وحطيته في طيزي وبعد وصلنا البيت وخزنت معا زوج امي وبعد نيمني على بطني وناكني في طيزي طول ثلاثة أيام وهو ينام معي وينيكني

تعليقات

  1. نفسي اتعرف فيكي ممكن

    ردحذف
  2. واو قصص نيك الطيز روعة

    ردحذف
  3. رووووووووووعه تجنن
    يا حبذا لو تكرمتوا وتسمحو لنا ننيك طيزك

    ردحذف
  4. تسلم ياليت تطول القصه شويه

    ردحذف
  5. تعالي وتس انا فحل جاد هاذا رقمي770790340

    ردحذف
  6. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  7. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  8. 😍😍😍😍
    للبنات فقط

    أي بنت محرومة عزبة مطلقه متزوجة وحابه اريحها وامتع كسها وامتعها واذوبها نيك ولذة تجي خاص
    بكل سرية‏🔥
    يسعدلي اوقاتكم اتمني من كل بنت اوست اوفتاه ارمله اومطلقه اوحبيهامسافروبحاجه الي الجنس الراقي وبكل سريه تامه وتاكدي راح تعيشي احلي وامتع لحظات المتعه والااثاره الجنسيه


    اللى داخله وبتقلب فى الصفحات وبتتفرج ومكسوفه وعماله تفكر وحاسه بمشاعر جواها وعايزا تطلع انوثتها وخايفه تعلق عشان هى محترمه وبنت ناس و عشان كميه الرسائل اللى هتجلها خاص ندردش ونتكلم.براحتنا كلنا محترمين فى حياتنا وعندنا الشهوه وبنحس بيها وبنخفف بالكلام عن اللى جوانا

    التواصل علي واتس-713001226-967+
    🔥🔥الخاص مفتوح بكل سرية 🔥🔥

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

قصص يمنية سكس ورعان